



Set de roți DT SWISS ER 1600 Spline
- Dimensiuni: 666 x 666 x 130 mm
- Greutatea produsului: 1770 g
Setul de roți Spline DT SWISS ER 1600 este cel mai popular model din seria Endurance a producătorului elvețian, reprezentând o uniune de succes a celor mai bune componente pentru performanțe maxime. Linia DT SWISS Endurance este o combinație de aerodinamică superioară cu confort și fiabilitate. Spline ER 1600 își atinge întregul potențial cu cât calitatea drumului se deteriorează, transformând fiecare watt în împingere înainte. Nu le este frică să se abată de la traseu pentru a afla ce se află în spatele acestei viraje accidentate sau pentru a depăși coborârile ascuțite la viteză maximă și cu control maxim. Indiferent de neregulile sau fisurile de pe asfalt. Roțile au o versiune cu disc concepută pentru frâne cu disc.
Caracteristici Principale:Calitate înaltă pentru preț
Structural, nu există compromisuri, toate componentele dezvoltate de DT SWISS sunt garantate de cea mai înaltă calitate și durabilitate. Cadrele ușoare din aluminiu cu o înălțime de 32 mm și o lățime interioară de 20 mm sunt potrivite pentru un sistem tubeless tubeless. Butucii sunt testați și pregătiți pentru toate provocările, DT 350 pe rulmenți sigilați și sub axe rigide, cu un sistem fiabil cu clichet cu 18 trepte este suficient. Spițele sunt optimizate aerodinamic DT Aero Comp Wide Stright / DT New Aero Straightpull cu o formă plată. 24 de piese în fiecare dintre roți. Un sfârc? De asemenea, de sub același semn, aluminiu DT Pro Lock Squorx ProHead.
Swiss Handmade
Fiecare roată DT Swiss este construită manual, cu toate acestea, conceptul de lucru manual nu este o garanție a creării unei componente stabile și durabile. Cunoștințele și experiența sunt necesare pentru a crea un produs de înaltă calitate. Și această experiență este motivul pentru care producătorul nu a pariat pe producția de mașini de roți. Există multe diferențe subtile și factori în procesul de țesere a roților, pe care oamenii le studiază de mulți ani, aducându-și atelierul la perfecțiune. Un alt avantaj al construcției manuale este flexibilitatea care nu este disponibilă în această formă pentru mașini. În timpul procesului de construcție, roțile DT SWISS sunt îndepărtate de mai multe ori din fiecare parte până când modificările abaterilor laterale și verticale și tensiunea spițelor îndeplinesc toleranțele dorite. În cele din urmă, se efectuează verificări stricte ale calității, inclusiv uniformitatea tensiunii spițelor, centricitatea și concentricitatea. Doar îndeplinirea tuturor așteptărilor dă undă verde, astfel încât produsul final să poată părăsi magazinul de asamblare.
Tehnologii:Sistem Cu Clichet
Este un sistem cu clichet cu fiabilitate legendară, dezvoltat și brevetat inițial de marca DT SWISS. Sarcina lui este să folosească inele de blocare de înaltă precizie (de la 18 la 54 de dinți), înlocuind clichetele clasice (de obicei de la 3 la 6 clichete). Acest lucru garantează performanțe maxime și un răspuns mai rapid la mișcarea mânerului. Datorită designului push-down, sistemul oferă întreținere rapidă și fără scule și conversie rapidă la un alt standard de timpan. Butucurile seriei DT 370 pot fi echipate cu un clichet de bază LN, seria DT 350 are un clichet clasic, la rândul său, seria DT 240 și DT 180 sunt o versiune mai ușoară a clichetului EXP.
Spline
Aceasta este desemnarea unei serii de roți echipate cu drepttrageți spițele cu aprindere perfectă, combinate cu butuci de înaltă calitate și jante realizate cu precizie. Principalul avantaj al utilizării spițelor drepte este eliminarea celui mai slab punct al spițelor clasice, adică îndoirea, care tinde să se crape sub sarcină grea. În plus, datorită acestora, este posibil să se realizeze o distribuție mai uniformă a stresului și o rigiditate generală mai mare a roților. Un alt avantaj este aspectul atractiv al butucilor cu un ochi caracteristic, fără flanșele înalte necesare pentru spițele în formă de J.
Sistem de rulmenți
Unul dintre elementele care afectează funcționarea eficientă a butucului, indiferent de forța de strângere creată de sistemul de montare a roților, este modul în care sunt poziționați rulmenții. Pentru ca acestea să se rotească eficient, trebuie să existe un decalaj în miimi de milimetri în direcțiile radiale și axiale. Pentru a face acest lucru, DT SWISS a dezvoltat o metodă de instalare a rulmenților într-o ordine strict definită. Primul este adiacent butucului și Axei, iar al doilea este adiacent Axei, dar nu și butucului. Acest lucru asigură o compresie axială minimă a axei și creează o preîncărcare pe rulmenți. Când butucul este montat într-un cadru sau furcă, forța de strângere comprimă axa și contracarează pretensionarea. Ca urmare, rulmenții se pot roti optim cu frecare minimă. Acest design economisește greutate suplimentară, este ușor de întreținut și este transformat rapid în diferite sisteme de tambur și osii.
Sistem tubeless tubeless
Toate seturile de roți DT SWISS sunt compatibile cu anvelopele fără tub, ceea ce vă permite să mergeți la o presiune mai mică pentru o tracțiune și mai mare și mai mult confort. Designul secțiunii transversale a jantei facilitează montarea anvelopei în poziție. Chiar și după umflarea cu o pompă standard de podea. La rândul său, profilul îmbunătățit al jantei asigură o potrivire precisă și fiabilă a anvelopelor, ceea ce asigură încrederea în manevrabilitate chiar și în cea mai ascuțită conducere.
Pro Lock
Acesta este un proces în care un lichid adeziv bicomponent este injectat în firul mamelonului, rezultând modele de roți extrem de durabile. De îndată ce mamelonul este înfășurat pe spiță, lipiciul este activat și începe să se întărească. După ce s-a solidificat complet, este încă posibilă centrarea roții fără a afecta negativ fixarea firului. Sfarcurile cu Pro Lock previn slăbirea conexiunii spițe-mamelon, iar durabilitatea roților crește de până la 20 de ori în comparație cu modelele fără Pro Lock.
Descrierea acestui produs a fost tradusă folosind AI. Dacă îl putem îmbunătăți, vă rugăm să ne contactați