Set de roți DT SWISS E 1800 Spline

SKU: VMA263829
CODUL PRODUCĂTORULUI: DD196666
Stoc epuizat
2,355.88 RON
Categorie: Moțiune
Producător: DT SWISS
  • Dimensiuni: 666 x 666 x 130 mm
  • Greutatea produsului: 1810 g

 

Setul de roți Spline DT SWISS E 1800 este modelul de deschidere din seria Endurance a producătorului elvețian. Linia DT SWISS Endurance combină aerodinamica excelentă cu confortul și fiabilitatea. Este un însoțitor de încredere pentru a atinge în mod eficient obiectivul, indiferent de ce se poate întâmpla pe parcurs. Nu se tem de denivelări sau fisuri pe asfalt, precum și de condițiile meteorologice nefavorabile, cum ar fi călăritul în ploaie sau lupta împotriva vântului. Cu o masă de aproximativ 1,81 kg, concepută pentru a accelera și accelera următoarele secunde. Fie că este vorba de o excursie la o adunare, o filmare spontană într-o sâmbătă după-amiază sau un sprint pentru a ocupa primul loc într-un segment preferat. Roțile au o versiune cu disc concepută pentru frâne cu disc.

Caracteristici Principale:

Un set dovedit

Călăreții pentru care bicicleta lor preferată este o mașină versatilă, potrivită atât pentru călătorii spontane rapide, cât și pentru alergări mai lungi de weekend, au nevoie de componente dovedite pregătite pentru orice provocare. O astfel de ofertă este roțile Spline E 1800 pentru osii rigide, echipate cu o lățime de 20 mm (BB.) și cercuri ușoare de 23 mm din aliaj de aluminiu și adaptate sistemelor tubeless tubeless. Acestea sunt conectate prin 24 de spițe DT Aero Comp Wide Stright / DT optimizate aerodinamic noi Aero Straightpull și nyples DT cu tehnologie Pro Lock, cu butuci fiabili din seria 370 pe rulmenți de mașini sigilate. Butucul din spate este echipat cu un tambur cu sistemul 3. ratchet, cu capacitatea de a converti în sistemul familiar Ratchet LN.

Swiss Handmade

Fiecare roată DT Swiss este construită manual, cu toate acestea, conceptul de lucru manual nu este o garanție a creării unei componente stabile și durabile. Cunoștințele și experiența sunt necesare pentru a crea un produs de înaltă calitate. Și această experiență este motivul pentru care producătorul nu a pariat pe producția de mașini de roți. Există multe diferențe subtile și factori în procesul de țesere a roților, pe care oamenii le studiază de mulți ani, aducându-și atelierul la perfecțiune. Un alt avantaj al construcției manuale este flexibilitatea care nu este disponibilă în această formă pentru mașini. În timpul procesului de construcție, roțile DT SWISS sunt îndepărtate de mai multe ori din fiecare parte până când modificările abaterilor laterale și verticale și tensiunea spițelor îndeplinesc toleranțele dorite. În cele din urmă, se efectuează verificări stricte ale calității, inclusiv uniformitatea tensiunii spițelor, centricitatea și concentricitatea. Doar îndeplinirea tuturor așteptărilor dă undă verde, astfel încât produsul final să poată părăsi magazinul de asamblare.

Tehnologii:

Spline

Aceasta este desemnarea unei serii de roți echipate cu drepttrageți spițele cu aprindere perfectă, combinate cu butuci de înaltă calitate și jante realizate cu precizie. Principalul avantaj al utilizării spițelor drepte este eliminarea celui mai slab punct al spițelor clasice, adică îndoirea, care tinde să se crape sub sarcină grea. În plus, datorită acestora, este posibil să se realizeze o distribuție mai uniformă a stresului și o rigiditate generală mai mare a roților. Un alt avantaj este aspectul atractiv al butucilor cu un ochi caracteristic, fără flanșele înalte necesare pentru spițele în formă de J.

Sistem de rulmenți

Unul dintre elementele care afectează funcționarea eficientă a butucului, indiferent de forța de strângere creată de sistemul de montare a roților, este modul în care sunt poziționați rulmenții. Pentru ca acestea să se rotească eficient, trebuie să existe un decalaj în miimi de milimetri în direcțiile radiale și axiale. Pentru a face acest lucru, DT SWISS a dezvoltat o metodă de instalare a rulmenților într-o ordine strict definită. Primul este adiacent butucului și Axei, al doilea este adiacent Axei, dar nu și butucului. Acest lucru asigură o compresie axială minimă a axei și creează o preîncărcare pe rulmenți. Când butucul este montat într-un cadru sau furcă, forța de strângere comprimă axa și contracarează pretensionarea. Ca urmare, rulmenții se pot roti optim cu frecare minimă. Acest design economisește greutate suplimentară, este ușor de întreținut și este transformat rapid în diferite sisteme de tambur și osii.

Sistem tubeless tubeless

Toate seturile de roți DT SWISS sunt compatibile cu anvelopele fără tub, ceea ce vă permite să mergeți la o presiune mai mică pentru o tracțiune și mai mare și mai mult confort. Designul secțiunii transversale a jantei facilitează montarea anvelopei în poziție. Chiar și după umflarea cu o pompă standard de podea. La rândul său, profilul îmbunătățit al jantei asigură o potrivire precisă și fiabilă a anvelopelor, ceea ce asigură încrederea în manevrabilitate chiar și în cea mai ascuțită conducere.

Pro Lock

Acesta este un proces în care un lichid adeziv bicomponent este injectat în firul mamelonului, rezultând modele de roți extrem de durabile. Când mamelonul este înfășurat pe spiță, lipiciul este activat și începe să se întărească. După ce s-a solidificat complet, este încă posibilă centrarea roții fără a afecta negativ fixarea firului. Sfarcurile cu Pro Lock previn slăbirea conexiunii spițe-mamelon, iar durabilitatea roților crește de până la 20 de ori în comparație cu modelele fără Pro Lock.

Descrierea acestui produs a fost tradusă folosind AI. Dacă îl putem îmbunătăți, vă rugăm să ne contactați