Regulamente
Încheierea contractului dintre Cumpărător și Vânzător poate avea loc în două moduri.
Cumpărătorul are dreptul, înainte de a plasa o comandă, să negocieze toate prevederile contractului cu Vânzătorul, inclusiv cele care modifică prevederile următoarelor reglementări. Aceste negocieri trebuie efectuate în scris și trimise la adresa Vânzătorului (VMA Plus Sp. z o.o., ul. Szczecińska 17E, 54-517 Wrocław).
Dacă Cumpărătorul renunță la opțiune încheierea unui contract prin negocieri individuale se aplică următoarele reglementări și prevederi legale aplicabile.
REGOLAMENTE
§1 Definiții
1. Adresa poștală - numele și prenumele sau denumirea instituției, localizarea în localitate (în cazul unui oraș împărțit pe străzi: strada, numărul clădirii, numărul apartamentului sau sediului; în cazul unui oraș nedivizat pe străzi: denumirea orașul și numărul proprietății), codul poștal și orașul.
2. Adresa reclamației:
VMA Plus Logistics Center Sp z o. o.,
ul. Szczecińska 17E, 54-517 Wrocław
3. Lista de prețuri de livrare - o listă a tipurilor de livrare disponibile și a costurilor acestora, disponibilă la https://www.vmaplus.pl/koszty-dostawy.
4. Date de contact:
adresa: VMA Plus Sp z o.o.,
ul. Szczecińska 17E, 54-517 Wrocław
e-mail: [email protected]
telefon: +48 739014718
5. Livrare - tipul serviciului de transport împreună cu transportatorul și costurile enumerate în lista de prețuri de livrare disponibilă la https://www.vmaplus.pl/koszty-dostawy .
6. Dovada achiziției - de exemplu, factură, factură, chitanță emisă în conformitate cu Legea privind taxa pe bunuri și servicii din 11 martie 2004, cu modificările și alte dispoziții legale relevante, confirmarea plății cu cardul, extrasul de cont.
7. Card de produs - o singură subpagină a unui magazin online care conține informații despre un singur produs.
8. Client - persoană fizică majoră cu capacitate juridică deplină, persoană juridică sau unitate organizatorică fără personalitate juridică, dar cu capacitate juridică, care efectuează o achiziție de la Vânzător direct legată de activitatea sa comercială sau profesională.
9. Cod civil - Legea Codului civil din 23 aprilie 1964, cu modificările ulterioare.
10. Cod de bune practici - un set de reguli de conduită, în special standardele etice și profesionale menționate la art. 2 puncte 5 din Legea privind combaterea practicilor neloiale de piață din 23 august 2007, cu modificările ulterioare.
11. Consumator – persoană fizică adultă cu capacitate juridică deplină, care efectuează o achiziție de la Vânzător care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională.
12. Coș - o listă de produse pregătite din produsele oferite în magazin în funcție de alegerile Cumpărătorului.
13. Cumpărător – atât Consumator, cât și Client.
14. Locul de livrare a articolului - adresa poștală indicată în comandă de către Cumpărător.
15. Momentul livrării articolului - momentul în care Cumpărătorul sau un terț indicat de acesta să ridice articolul intră în posesia articolului.
16. Plată – modalitate de plată pentru obiectul contractului și livrare enumerate la.
17. Dreptul consumatorilor - Legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014 (Jurnalul de legi 2014, articolul 827).
18. Produs - cantitatea minimă și indivizibilă de articole care poate face obiectul unei comenzi și care este dată în magazinul Vânzătorului ca unitate de măsură la determinarea prețului acesteia (preț/unitate).
19. Obiectul contractului – produsele și livrarea care fac obiectul contractului.
20. Obiectul executării – obiectul contractului.
21. Articol - un articol mobil care poate face sau face obiectul unui contract.
22. Magazin – serviciu online disponibil la https://www.vmaplus.pl, prin care Cumpărătorul poate plasa o comandă. Afișarea magazinului online nu constituie o ofertă în sensul art. 661 Cod civil.
23. Vânzător:
VMA Plus Sp z o.o., ul. Szczecińska 17E, 54-517 Wrocław, înscrisă în Registrul Curții Naționale ținut de Tribunalul Districtual pentru orașul Wrocław, Secția a 6-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS 0000712372, NIP 8971850521, REGON 3692;&p9211;
  ;
24. Sistem - un set de dispozitive IT și software cooperant, care asigură procesarea și stocarea, precum și trimiterea și primirea datelor prin rețele de telecomunicații folosind un dispozitiv terminal adecvat pentru un anumit tip de rețea, denumit în mod obișnuit Internet.
< p>25. Timp de livrare – numărul de ore sau zile lucrătoare specificat pe cardul produsului.
26. Acord - un acord încheiat în afara sediului comercial sau de la distanță în sensul Legii privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014 în cazul consumatorilor și un contract de vânzare în sensul art. 535 din Codul civil din 23 aprilie 1964 în cazul Cumpărătorilor.
27. Defect – atât un defect fizic, cât și juridic.
28. Defect fizic - nerespectarea articolului vândut cu contractul, în special dacă articolul:
a. nu are proprietățile pe care un articol de acest tip ar trebui să le aibă datorită scopului specificat în contract sau rezultând din circumstanțe sau scop;
b . nu există proprietăți despre care Vânzătorul le-a asigurat Consumatorului,
c. nu este potrivit scopului despre care Consumatorul a informat Vânzătorul la încheierea contractului, iar Vânzătorul nu a ridicat nicio obiecție cu privire la utilizarea prevăzută;
d. a fost livrat Consumatorului într-o stare incompletă;
e. în cazul instalării și pornirii sale incorecte, dacă aceste activități au fost efectuate de către Vânzător sau de un terț pentru care Vânzătorul este responsabil, sau de către Consumatorul care a urmat instrucțiunile primite de la Vânzător;
f. nu are proprietățile garantate de producător sau de reprezentantul acestuia sau de persoana care introduce articolul pe piață în sfera activității sale comerciale și de persoana care, prin aplicarea denumirii sale, mărcii sau altei mărci distinctive pe articolul vândut, se prezintă ca producător, cu excepția cazului în care Vânzătorul nu cunoștea aceste asigurări sau, judecând în mod rezonabil, nu le-ar fi putut cunoaște, ori nu ar fi putut influența decizia Consumatorului de a încheia contractul, sau dacă conținutul lor a fost corectat înainte de încheierea contractului.
29. Defect juridic - o situație în care obiectul vândut este proprietatea unui terț sau este grevat de dreptul unui terț, precum și dacă limitarea în utilizarea sau înlăturarea articolului rezultă dintr-o decizie sau hotărâre a unei persoane competente. autoritate.
30. Comanda - Declaratia de vointa a Cumparatorului depusa prin intermediul magazinului, in care se precizeaza clar: tipul si cantitatea produselor; tipul de livrare; Modalitate de plată; locul de livrare a articolului, datele Cumpărătorului și care vizează direct încheierea unui contract între Cumpărător și Vânzător.
§ 2 Condiții generale
1. Contractul este încheiat în conformitate cu legislația locală aplicabilă sediului vânzătorului și cu prezentele reglementări.
2. Magazinul vinde pe teritoriul Republicii Polone și în străinătate.
3. Vânzătorul este obligat și se obligă să furnizeze servicii și să livreze articole fără Defecte.
4. Toate prețurile oferite de Vânzător sunt exprimate în moneda poloneză și sunt prețuri brute (inclusiv TVA). Prețurile produselor nu includ costurile de livrare, care sunt specificate în lista de prețuri de livrare disponibilă la https://www.vmaplus.pl.
5. Vânzătorul este răspunzător față de Client în temeiul garanției dacă un defect fizic este descoperit în termen de doi ani de la data livrării articolului către Client.
6. Confirmarea, dezvăluirea, înregistrarea și asigurarea tuturor prevederilor materiale ale contractului pentru a obține accesul la aceste informații în viitor are loc sub forma:
a . confirmarea comenzii prin trimiterea la adresa de e-mail indicată: comandă, informații privind dreptul de retragere din contract, prezentul regulament în versiune pdf, un model de formular de retragere în versiune pdf, link-uri pentru descărcarea regulamentului și un șablon pentru retragerea din contract;
b. anexând la comanda finalizată o dovadă de cumpărare tipărită, trimisă la locul de livrare indicat.
7. Vânzătorul nu percepe niciun comision pentru comunicarea cu acesta prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță, iar Cumpărătorul își va suporta costurile în cuantumul rezultat din contractul pe care l-a încheiat cu un terț care îi furnizează un serviciu specific care să permită comunicarea la distanță.
8. Vânzătorul asigură Cumpărătorului care utilizează sistemul funcționarea corectă a magazinului în următoarele browsere: IE versiunea 7 sau mai nouă, FireFox versiunea 3 sau mai nouă, Opera versiunea 9 sau mai nouă, Chrome versiunea 10 sau mai nouă, Safari cu cele mai recente versiuni de JAVA și FLASH instalate, pe ecrane cu o rezoluție orizontală peste 1024 px. Utilizarea software-ului terților care afectează funcționarea și funcționalitatea browserelor: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari poate afecta afișarea corectă a magazinului, prin urmare, pentru a obține funcționalitatea deplină a https://www. magazin .vmaplus.pl/, trebuie folosite, dezactivați-le pe toate.
9. Cumpărătorul poate alege ca datele sale să fie memorate de către magazin pentru a facilita procesul de plasare a unei alte comenzi. În acest scop, Cumpărătorul trebuie să furnizeze login și parola necesare pentru a avea acces la contul său. Login-ul și parola sunt o secvență de caractere stabilită de Cumpărător, care este obligat să le păstreze secrete și să le protejeze împotriva accesului neautorizat al terților. Cumpărătorul are posibilitatea de a vizualiza, corecta, actualiza datele și șterge contul din magazin în orice moment.
10. Vânzătorul respectă codul de bune practici.
§3 Încheierea contractului și implementarea
1. Comenzile pot fi plasate 24 de ore pe zi.
2. Pentru a plasa o comandă, Cumpărătorul trebuie să efectueze cel puțin următorii pași, dintre care unii pot fi repetați de mai multe ori:
a. adăugarea unui produs în coș;
b. selectarea tipului de livrare;
c. selectarea tipului de plată;
d. alegerea locului de livrare a mărfii;
e. plasarea unei comenzi în magazin folosind butonul „Cumpără și plătește”.
3. Incheierea contractului cu Consumatorul are loc in momentul plasarii comenzii.
4. Comanda Consumatorului plătită la livrare este procesată imediat, iar comanda plătită prin transfer bancar sau prin sistemul de plată electronică este procesată după ce plata Consumatorului a fost creditată în contul Vânzătorului.
5. Contractul cu Clientul se încheie la acceptarea comenzii de către Vânzător, despre care acesta îl informează pe Client în termen de 48 de ore de la plasarea comenzii.
6. Comanda ramburs a Clientului este procesata imediat dupa incheierea contractului, iar comanda platita prin virament sau prin sistemul de plata electronica se proceseaza dupa incheierea contractului si inregistrarea platii Clientului in contul Vanzatorului.
< br>
7. Îndeplinirea comenzii Clientului poate depinde de plata integrală sau parțială a valorii comenzii sau de obținerea unei limite de credit comercial de cel puțin valoarea comenzii sau de consimțământul Vânzătorului de a trimite comanda la livrare (ramburs la livrare).
8. Obiectul contractului este expediat în termenul specificat pe cardul produsului, iar pentru comenzile compuse din mai multe produse, în cel mai lung timp specificat pe cardul produsului. Perioada începe când comanda este finalizată.
9. Obiectul contractului achiziționat este transmis, împreună cu documentul de vânzare, după tipul de livrare selectat de Cumpărător la locul de livrare a mărfurilor indicat de Cumpărător în comandă, împreună cu anexele anexate la care se face referire la §2. punctul 6b.
10. Clientul are, de asemenea, dreptul de a utiliza serviciul Comandă și ridicare, a cărui descriere este disponibilă la www.vmaplus.pl
§4 Dreptul de retragere din contract
1. Consumatorul are dreptul în temeiul art. 27 din Legea consumatorului, dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanta fara a indica un motiv si fara a suporta costuri, cu exceptia costurilor specificate la art. 33, art. 34 Dreptul consumatorilor.
2. Termenul limită de retragere dintr-un contract la distanță este de 30 de zile de la data livrării mărfurilor, iar pentru a respecta termenul limită este suficientă trimiterea unei declarații înainte de expirarea acestuia.
3. Consumatorul poate depune o declarație de retragere din contract pe formularul al cărui model este atașat ca Anexă nr. 2 la Legea Consumatorului, pe formularul disponibil la https://www.wittchen.com/nowy-zwrot sau într-o altă formă scrisă în conformitate cu Legea Consumatorului. ;
4. Vânzătorul va confirma imediat Consumatorului primirea declarației de retragere din contract prin e-mail (prevăzută la încheierea contractului și alta dacă a fost prevăzută în declarația depusă).
5. În cazul retragerii din contract, contractul este considerat nul de drept.
6. Consumatorul este obligat sa returneze articolul Vanzatorului imediat, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care s-a retras din contract. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să returnați articolele înainte de expirarea acestuia.
7. Consumatorul returnează articolele care fac obiectul contractului din care s-a retras pe cheltuiala și riscul său.
8. Consumatorul este responsabil pentru reducerea valorii articolului care face obiectul contractului și care rezultă din utilizarea acestuia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea articolului.
9 . Vânzătorul va rambursa imediat, în cel mult 14 zile de la data primirii declarației de retragere din contract depusă de Consumator, toate plățile efectuate de către Consumator, inclusiv costurile de livrare a bunurilor, și dacă Consumatorul a ales o altă metodă de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită de Vânzător, Vânzătorul nu va rambursa consumatorului costurile suplimentare în conformitate cu art. 33 Dreptul consumatorilor.
10. Vânzătorul rambursează plata utilizând aceeași metodă de plată folosită de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de plată care nu implică niciun cost pentru el.
11. Vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la Consumator până când acesta primește articolul înapoi sau până când Consumatorul oferă dovada trimiterii acestuia înapoi, în funcție de evenimentul care are loc mai întâi.
12. Consumatorul în conformitate cu art. 38 din Legea consumatorului, nu există dreptul de retragere din contract:
a. în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora Vânzătorul nu are control și care pot apărea înainte de termenul limită de retragere din contract;
§5 Garanție
1. Vânzător în temeiul art. 558 § 1 Cod civil exclude răspunderea față de clienți pentru vicii fizice și juridice (garanție).
2. Vânzătorul este răspunzător față de Consumator în condițiile prevăzute la art. 556 și următoarele. Cod civil pentru vicii (garanție).
3. În cazul unui contract cu un Consumator, dacă se constată un defect fizic în termen de un an de la data livrării articolului, se presupune că acesta a existat în momentul în care pericolul a trecut asupra Consumatorului.
4. În cazul în care articolul vândut are un defect, consumatorul poate:
a. depuneți o declarație prin care solicită o reducere de preț;
b. depune o declarație de retragere din contract;
cu excepția cazului în care Vânzătorul imediat și fără inconveniente excesive pentru Consumator înlocuiește articolul defect cu unul fără defecte sau înlătură defect. Totuși, dacă articolul a fost deja înlocuit sau reparat de către Vânzător sau Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui articolul cu unul fără defecte sau de a înlătura defectul, acesta nu are dreptul să înlocuiască articolul sau să înlăture defectul.
5. Consumatorul poate, în loc să înlăture defectul propus de Vânzător, să solicite înlocuirea articolului cu unul fără defecte sau, în loc să înlocuiască articolul, să solicite înlăturarea defectului, cu excepția cazului în care aduce articolul în conformitate cu contractul în modul aleasă de Consumator este imposibilă sau ar necesita costuri excesive față de metoda propusă de Vânzător, în timp ce la aprecierea excesivității costurilor se ia în considerare valoarea articolului lipsit de defecte, tipul și semnificația defectului constatat. , precum și inconvenientul la care ar fi expus Consumatorul unei alte metode de satisfacție.
6. Consumatorul nu se poate retrage din contract dacă defectul este nesemnificativ.
7. În cazul în care articolul vândut are un defect, consumatorul mai poate:
a. cere ca articolul să fie înlocuit cu unul fără defecte;
b. cere înlăturarea defectului.
8. Vânzătorul este obligat să înlocuiască articolul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără inconveniente excesive pentru Consumator.
9. Vânzătorul poate refuza să satisfacă cererea Consumatorului dacă aducerea articolului defect în conformitate cu contractul în modul ales de cumpărător este imposibilă sau ar necesita costuri excesive în comparație cu cealaltă metodă posibilă de aducere a articolului defect în conformitate cu contractul.
10. Un consumator care exercită drepturile de garanție este obligat să livreze articolul defect pe cheltuiala Vânzătorului la adresa de reclamație în conformitate cu procedura de reclamație disponibilă la: https://www.vmaplus.pl, și dacă, din cauza tipului articolului sau modul de instalare a acestuia, livrarea articolului de către Consumator ar fi excesiv de dificilă, Consumatorul este obligat să pună articolul la dispoziția Vânzătorului în locul în care se află articolul. În cazul în care Vânzătorul nu își îndeplinește obligația, Consumatorul are dreptul de a returna articolele pe cheltuiala și riscul Vânzătorului.
11. Costurile de înlocuire sau reparație sunt suportate de Vânzător.
12. Vânzătorul este obligat să accepte articolul defect de la Consumator în cazul înlocuirii articolului cu unul fără defecte sau al retragerii din contract.
13. Vânzătorul va răspunde la:
a în termen de paisprezece zile. o declarație prin care se solicită o reducere de preț;
b. declarație de retragere din contract;
c. solicită ca articolul să fie înlocuit cu unul fără defecte;
d. solicita înlăturarea defectului.
În caz contrar, se consideră că declarația sau solicitarea Consumatorului este justificată.
>
14. Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției dacă un defect fizic este descoperit în termen de doi ani de la data livrării articolului către Consumator.
15. Cererea Consumatorului de înlăturare a defectului sau înlocuire a articolului vândut cu unul fără defecte expiră după un an de la data constatării defectului, dar nu mai devreme decât înainte de expirarea a doi ani de la data livrării defectului. articol către Consumator și dacă obiectul vânzării este un articol folosit înainte de expirarea unui an din momentul în care articolul este livrat Consumatorului.
16. Dacă termenul de valabilitate al articolului specificat de către Vânzător sau producător se încheie după doi ani de la data livrării articolului către Consumator, Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției pentru defectele fizice ale articolului constatate înainte de expirarea acestei perioade. .
17. La datele specificate la §4 pct. 15-17 Consumatorul poate depune o declarație de retragere din contract sau de reducere de preț din cauza unui defect fizic al articolului vândut, iar în cazul în care Consumatorul a solicitat înlocuirea articolului cu unul fără defecte sau înlăturarea defectului, termenul limită pentru depunerea unei declarații de retragere din contract sau de reducere de preț începe de la expirarea ineficientă a termenului de înlocuire a articolului sau de înlăturare a defectului.
18. În cazul unei cercetări în fața unei instanțe sau a unei instanțe de arbitraj a unuia dintre drepturile de garanție, termenul de exercitare a altor drepturi la care are dreptul Consumatorul în acest sens este suspendat până la încheierea definitivă a procedurii. Se aplică în mod corespunzător și procedurilor de mediere, însă, termenul de exercitare a altor drepturi de garanție la care are dreptul Consumatorul începe să curgă de la data refuzului instanței de a încuviința înțelegerea încheiată în fața mediatorului sau încetarea ineficientă a medierii.
§6 Soluționarea extrajudiciară a litigiilor privind achizițiile în magazinul online
§7 Politica de confidențialitate și securitatea datelor cu caracter personal
1. Administratorul datelor cu caracter personal furnizate în legătură cu utilizarea funcționalităților disponibile în Magazin este Vânzătorul, adică VMA Plus cu sediul social în Wrocław, ul. Szczecińska 17E, 54-517 Wrocław, înscrisă în Registrul Judecătoriei Naționale ținut de Judecătoria pentru orașul Wrocław, Secția a 6-a Comercială a Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS 0000712372, NIP 8971850521, REGON 369209nbsp;2.
Vânzătorul furnizează următoarea adresă de e-mail pentru contact în toate aspectele legate de protecția datelor cu caracter personal:
§ prin scrisoare : VMA Plus Sp. z o. o., ul. Szczecińska 17E, 54-517 Wrocław,
§ prin e-mail la: [email protected]
3. Datele personale furnizate de dumneavoastră în timpul înregistrării, editarea ulterioară a contului dumneavoastră în Magazin www.vmaplus.pl și atunci când începeți să utilizați serviciile furnizate electronic (de exemplu, efectuarea de achiziții în Magazin) vor fi prelucrate de către Vânzător, în primul rând pentru a efectua contract incheiat.contracte de furnizare de servicii prin mijloace electronice in conditiile descrise in reglementari (stabilirea, modelarea continutului, modificarea sau incetarea raportului juridic ca parte a serviciilor oferite pe Site si luarea in considerare a eventualelor reclamatii). Temeiul legal pentru o astfel de prelucrare este art. 6 sectiunea 1 litera (b) din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare „Regulament”).
4. Mai mult, aceste date vor fi prelucrate de VMA Plus Sp. Z o. o. în scopul comercializării propriilor servicii (în cazurile în care legea permite prelucrarea datelor în acest scop fără acordul persoanei vizate), în baza temeiului legal specificat la art. 6 sectiunea 1 litera f) Regulamente.
5. Dacă comandați prin serviciile Newsletter, datele personale vor fi prelucrate în condițiile prevăzute în Politica de confidențialitate.
6. Datele cu caracter personal furnizate/puse la dispoziție în cadrul Magazinului pot fi utilizate și de către Vânzător în alte scopuri dacă vă exprimați un consimțământ separat, opțional, pentru o astfel de prelucrare.
7. Datele sunt prelucrate în scopul furnizării de servicii, inclusiv pentru executarea contractului și vânzarea de produse, precum și în cazurile în care este necesar pentru îndeplinirea scopurilor justificate din punct de vedere legal ale operatorului de date, în special în scopuri directe. comercializarea produselor sau serviciilor proprii, sau în alte scopuri, la care utilizatorul își dă acordul, dacă este necesar în conformitate cu reglementările aplicabile. În special, acesta poate fi consimțământul pentru primirea de corespondență și informații comerciale cu privire la produsele și serviciile proprii ale Vânzătorului și pe cele ale partenerilor care cooperează cu Vma Plus Sp. Z o. o. trimis electronic și telefonic.
8. Datele cu caracter personal pot fi dezvăluite angajaților sau asociaților Vânzătorului, precum și entităților care oferă sprijin Vânzătorului pe baza serviciilor comandate și în conformitate cu acordurile de încredințare încheiate, precum și entităților autorizate în condițiile legii.
9. Utilizatorii magazinului care și-au dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în cadrul Magazinului au dreptul de a accesa datele lor personale, de a le rectifica, de a le șterge sau de a limita prelucrarea, dreptul de a se opune prelucrării ulterioare (dacă temeiul prelucrării este interesul legitim al administrator), dreptul de a transfera datele cu caracter personal În cazul în care Utilizatorul consideră că prelucrarea datelor sale cu caracter personal încalcă prevederile Regulamentului, acesta are dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere în domeniul protecției datelor cu caracter personal, i.e. președintele Oficiului pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Utilizatorul are, de asemenea, posibilitatea de a vizualiza, corecta, actualiza și șterge datele sale personale în orice moment.
10. Furnizarea datelor cu caracter personal la înregistrarea sau utilizarea serviciilor în Magazin este voluntară, dar necesară pentru a vă înregistra în Magazin (de exemplu, înregistrarea contului) sau pentru a utiliza servicii care necesită furnizarea de date personale în Magazin.
< br>
11. Toate consimțământurile exprimate în Magazin cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal sau la trimiterea de informații comerciale pot fi revocate în orice moment.
12. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate până la expirarea termenului de prescripție pentru eventualele revendicări după ștergerea contului, iar în cazul activităților de marketing până la retragerea consimțământului pentru prelucrarea ulterioară. În cazul achizițiilor efectuate, datele aferente facturii/facturii vor fi prelucrate până la expirarea termenului de prescripție pentru obligația fiscală și până la expirarea termenului de prescripție pentru reclamații sau la expirarea perioadei de garanție.
< br>
13 . Regulile detaliate pentru colectarea, prelucrarea și stocarea datelor cu caracter personal utilizate pentru procesarea comenzilor de către magazin sunt descrise în Politica de confidențialitate, care poate fi găsită la: https://www.vmaplus.pl
§8 Clauza Salvatorium
Dacă oricare dintre prevederile Regulamentelor sunt considerate a fi ilegale, invalide sau inaplicabile în alt mod în măsura prevăzută de legile oricărei țări în care astfel de prevederi sunt destinate să fie aplicabile, atunci în măsura în care această prevedere este ilegală, invalidă sau inaplicabilă și în conformitate cu cu prevederile legii aplicabile într-o jurisdicție în care este ilegală, invalidă sau inaplicabilă, este exclusă și ștearsă, iar celelalte prevederi ale regulamentelor se aplică și rămân în vigoare și continuă să fie obligatorii și executorii.
§9 Dispoziții finale
1. Niciuna dintre prevederile prezentului regulament nu are scopul de a încălca drepturile Cumpărătorului.
2. Versiunea actuală a regulamentului este întotdeauna disponibilă Cumpărătorului în fila de reglementări (https://www.vmaplus.pl/regulamin). Pe durata executării comenzii și pe toată perioada îngrijirii post-vânzare, Cumpărătorul este obligat să respecte reglementările acceptate de acesta la plasarea comenzii. Cu excepția situației în care Consumatorul îl consideră mai puțin favorabil decât cel actual și informează Vânzătorul cu privire la alegerea celui actual ca obligatoriu.
3. În materie nereglementată de prezentele reglementări se aplică prevederile legale relevante în vigoare. Litigiile, în cazul în care Consumatorul își exprimă o astfel de voință, sunt soluționate prin proceduri de mediere sau o instanță de arbitraj. În cele din urmă, chestiunea este soluționată de instanța cu jurisdicție locală și materială.