Politica de returnare

Condiții generale de retur

Condiții generale de retur al produselor vândute de VMA+
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio informație cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat. Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate.
Dacă în coletul de retur se află produse diferite fața de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Fashion (îmbrăcăminte, încălțăminte și altele)
    
trebuie să fie in aceeași stare în care au fost livrate, nepurtate, fără pete sau rupturi
  • Folii pentru telefoane, tablete sau eBook readere
    
pot fi returnate doar dacă sunt sigilate (nu au fost desfăcute, nu au fost folosite)
  • Produse de îngrijire personală (inclusiv Cosmetice sau Maternitate)
    
din motive de protecție a sănătății clienților, aceste produse nu pot fi returnate decât dacă nu au fost utilizate, desigilate sau testate
  • Consumabile sanitare (măști de protecție, mănuși, dezinfectant, etc.)

    pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Electrocasnice mici
    
în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie returnate curățate și igienizate, pentru ca returul să fie acceptat
  • Electrocasnice mari
    
în cazul unui retur, produsul trebuie să fie curățat și igienizat
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, prize, baterii, acumulatori și încărcătoare
    
pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Căștile in ear
    nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă
  • Muzică și filme, Birotică și papetărie, Licențe software, Jocuri PC și jocuri pentru console
    
pot fi returnate doar dacă sunt sigilate
  • Produsele resigilate
    
indiferent de categoria din care fac parte, se pot returna conform condițiilor specifice categoriei produselor
  • Cardurile cadou
    nu pot fi returnate

Dreptul la retragere în 14 zile pentru comerț la distanță

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract, de a returna Bunurile sau de a anula Serviciul, după caz, în termen de 14 zile calendaristice, fără a oferi niciun motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, în conformitate cu OUG nr. 34/2014, termenul de returnare a Bunurilor sau de anulare a Serviciului este de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumpărătorul a intrat în posesia fizică a ultimelor Bunuri - în cazul în care Cumpărătorul comandă mai multe produse într-o singură comandă pentru a fi livrate separat
  • ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimelor Bunuri sau a ultimei părți în cazul livrării unui produs compus din mai multe loturi sau părți

Doriți să returnați un produs pe care l-ați achiziționat?

Scrie-ne: [email protected]