Schimbător spate SRAM SX Eagle

SKU: VMA092865
CODUL PRODUCĂTORULUI: DD187902
EAN: 0000000187902
Stoc epuizat
355.18 RON
Categorie: Comutatoare
Producător: Sram
  • Dimensiuni: 140 x 170 x 90 mm
  • Greutatea produsului: 261 g

 

Comutatorul SRAM SX Eagle 12 este o parte importantă a acționării noului grup de la producătorul American. Este sigur să spunem că, cu SRAM SX, unitatea cu 12 rânduri ajunge sub paie. Are un preț atractiv, dar folosește tehnologii care sunt încă cunoscute pentru piesele lor de top.

Cage Lock face coșul blocabil. Scoaterea roții este mult mai puțin problematică decât utilizarea comutatoarelor tradiționale. Acționarea X este tehnologia responsabilă pentru schimbarea vitezelor. Este mai precis, mai silențios și mai eficient. La rândul său, X-Horizon asigură o schimbare mai bună a vitezelor și previne schimbările accidentale ale vitezelor.

Comutatorul SRAM SX Eagle 12 este proiectat pentru o casetă cu 12 rânduri. Cu ajutorul acestuia, puteți obține un interval de raport de transmisie de 455%. Într-o unitate cu un singur disc! Marele avantaj al grupului SX este colaborarea cu elemente tradiționale de biciclete. Caseta poate fi pusă pe un timpan obișnuit. Pentru a atașa grupuri mai mari (de la GX-a în sus), trebuie utilizate timpanele XD.

SRAM este un precursor al utilizării unităților cu un singur disc. Datorită lor, totul este mai ușor de gestionat și mai ușor de reglat.

Repere:
  • Scop: Mountain bike
  • Unitate dedicată: 1x12
  • Parte De Familie: Eagle
  • Tehnologii utilizate: Cage Lock, X-Actuaction, X-Horizon
Tehnologii:

Blocarea cuștii simplifică și accelerează demontarea și instalarea roții din spate. Pur și simplu împingeți căruciorul comutatorului înainte și apăsați butonul de blocare situat în partea de sus a căruciorului.

X-Actuation este o tehnologie dezvoltată special pentru unitățile SRAM cu un singur rând, oferind modificări precise și sigure ale raportului de transmisie pe întreaga gamă de cartușe.

X-Horizon restricționează mișcarea comutatorului de-a lungul axei orizontale, ceea ce face imposibilă confuzia la schimbarea vitezelor, iar modificările în sine necesită mai puțin efort. O deplasare mai mare spre partea din spate a roții superioare a comutatorului menține o distanță constantă față de pinioane la fiecare raport de transmisie, ceea ce crește viteza și precizia comutatorului.