ZIPP 303 s set de roți cu Disc fără tub

SKU: VMA274712
CODUL PRODUCĂTORULUI: DD152889
În stoc
6,355.97 RON
Dostawa od 3 do 7 dni
Categorie: Moțiune
Producător: ZIPP
  • Dimensiuni: 666 x 666 x 130 mm
  • Greutatea produsului: 1540 g

 

Setul de roți cu Disc Tubeless Zipp 303 S este un model aparținând celei mai populare serii a producătorului American, care este rezultatul dorinței de a crea roți avansate din carbon suficient de puternice pentru a face față în mod constant perfect chiar și bicicletelor rutiere de anduranță, pietriș, precum și cu diverse soluri, fie pe asfalt perfect neted, drum asfaltat sau chiar pe pietriș. Un profil de jantă complet nou, a fost creat pentru anvelope în configurație fără tub și pentru presiune mai mică. Versiunea cu disc este proiectată pentru frâne cu disc. Pe scurt, în conformitate cu ideea mărcii ZIPP, roțile prezentate oferă călăreților versatilitatea pe care o așteaptă, cu viteza dorită. În funcție de opțiune, acestea sunt disponibile cu tobe Shimano/Sram sau XDR.

Caracteristici Principale:

Lățimea contează

Extinzându-și moștenirea de cucerire a clasicilor de primăvară, prin Paris-Roubaix într-un singur pas, până la Turul Franței sau Giro d ' Italia în mai multe etape, ZIPP a păstrat înălțimea simetrică a jantei de 45 mm ideală pentru orice teren și caracteristică seriei 303, adăugând o lățime interioară vizibil mai mare de 23 mm. efect? Performanța și calitatea călătoriei sunt chiar mai bune în aproape toate modurile măsurabile. Indiferent de tipul de suprafață a drumului, pe baza axelor rigide ale roților, acestea sunt la fel de rapide ca înainte, dar și mai ușoare și mai aerodinamice. Sunt concepute pentru a fi cele mai rapide cu o anvelopă de 28 mm, dar acesta nu este sfârșitul aplicării lor, deoarece sunt gata să lucreze cu anvelope cu pietriș de până la 50 mm lățime.

Economii de energie confirmate prin teste

303 S se bazează pe tehnologii cunoscute de la modele superioare, ceea ce a făcut posibilă crearea de roți cu parametri optimizați incluși în conceptul TSE – rezistență crescută la vânt, rezistență redusă la rulare, greutate mai mică a componentelor și vibrații reduse. Janta largă cu tehnologie fără cârlig optimizează profilul aerodinamic pentru a asigura o deplasare mai eficientă la o presiune mai mică a anvelopelor. Rezultatul este o suprafață de contact mai largă și mai scurtă, care reduce vibrațiile și crește tracțiunea și asigură viraje, coborâri și manevrabilitate sigure pe drumurile umede. După cum arată testele interne ale Zipp, în comparație cu cele mai bune roți concurente cu o anvelopă de 28 mm, rezultatul este economii de până la 10% din wați în puterea totală necesară pentru a menține o viteză de 40 km/h pe un drum plat și plan.

Tehnologii:

XDR

Bobina butucului din standardul XDR este un sistem universal de montare SRAM pentru casete de călătorie cu dinți mai mici de 11 dinți și o gamă mai mare de 11 rânduri. Drept urmare, vă permite să personalizați transmisii mai ușoare și mai versatile (de exemplu, 2x12) fără a fi nevoie să introduceți noi standarde de lățime a punții spate sau butuci de reproiectare. După utilizarea unei garnituri speciale de 1,85 mm în spatele casetei, este compatibilă și cu casetele standard SRAM XD. Noul standard oferă o conexiune mai stabilă a casetei la butuc, optimizând durata de viață a axelor și rulmenților și eliminând problema "mușcăturii" pinioanelor din controlerul de aluminiu.

Fără cârlig

O metodă pentru realizarea unei jante cu pereți netezi, fără cârlige caracteristice la joncțiunea cu anvelopa. O soluție similară a fost folosită de mulți ani în industria auto și chiar în avioane uriașe uriașe. Diametrul jantei fără cârlig standardizat de Organizația tehnică europeană pentru anvelope și Jante (ETRTO) presupune o abatere de +/- 0,5 mm, în timp ce ZIPP își fabrică jantele cu o toleranță de +/- 0,1 mm, ceea ce duce la o suprafață mai netedă și mai aerodinamică la joncțiunea anvelopă-jantă, reducând rezistența la aer. Discurile fără cârlig sunt mai largi, iar presiunea maximă recomandată a aerului ETRTO este mai mică (până la 73 psi / 5 bar), ceea ce îmbunătățește în cele din urmă netezimea și performanța călătoriei.

Conceptul Est

Abordarea eficienței totale a sistemului este un atac echilibrat asupra a patru bariere de viteză: rezistența aerului, rezistența la rulare, gravitația și vibrațiile. Conceptul, dezvoltat de inginerii de frunte ai ZIPP de la Nest Advanced Development Lab din Indy, ne-a permis să creăm o serie de soluții pentru optimizarea problemelor diagnosticate. Combinația precisă a noului amestec de carbon cu un profil mai larg al jantei, conceput pentru un contact mai bun cu anvelopa, prin reducerea rezistenței la aer și rulare, reducerea greutății produselor (în timp ce crește durata de viață) și minimizarea transmisiei vibrațiilor, au un coeficient de productivitate crescută și viteză mai mare.

Garanție Pe Viață

Prin achiziționarea de roți și componente ZIPP noi, fiecare client primește o garanție globală pe viață care acoperă defectele de fabricație și orice defecțiuni ale echipamentului care apar în timpul ciclului în scopul propus al produsului. În acest caz, producătorul American îl va înlocui sau îl va repara gratuit. Merită subliniat faptul că garanția pe viață se aplică numai proprietarului inițial și este netransferabilă. Pentru ao utiliza, trebuie să aveți o dovadă de cumpărare.

Descrierea acestui produs a fost tradusă folosind AI. Dacă îl putem îmbunătăți, vă rugăm să ne contactați