

















Set de roți Mavic Crossmax SLS
- Dimensiuni: 666 x 666 x 130 mm
- Greutatea produsului: 1600 g
Setul de roți Mavic Crossmax SLS este proiectat pentru cross-country. Acest design ușor, rigid și durabil face convenabilă instalarea anvelopelor fără tub. Are un profil redus, o lățime de 25 mm și este echipat cu cele mai noi tehnologii care asigură o funcționare convenabilă, durabilitate ridicată și caracteristici excelente de conducere.
Acest model de roți din aluminiu de cea mai bună clasă pentru XC acoperă decalajul dintre structurile din aliaj mai grele și jantele din carbon mai scumpe și mai puțin durabile. Profilul fără cârlig are o lățime de 25 mm și este proiectat pentru a conduce cu o presiune mai mică a anvelopelor - această soluție asigură o aderență mai bună.
Roțile vă permit să instalați anvelope fără tub off-road cu o lățime de 2,1 până la 2,3 inci. Sunt realizate folosind tehnologia Fore, care elimină necesitatea utilizării benzilor de etanșare.
Mavic Crossmax SLS este foarte ușor-este rezultatul utilizării tehnologiei brevetate ISM4D, care vă permite să reduceți grosimea materialului în locuri cu stres mai mic. Acest lucru permite bicicletei să aibă o accelerație mai bună, să depășească dealurile abrupte mai eficient și să prezinte mai puțină inerție. Procesul de procesare a scutului Negru a făcut structura rezistentă la zgârieturi și lovituri - nu trebuie să ne facem griji cu privire la deteriorarea jantei atunci când conducem pe piste stâncoase și neuniforme.
Roțile sunt echipate cu spițe plate din oțel dublu umbrite într-un suport modern cu cruce dublă. Structurile din față și din spate au câte 24 de astfel de elemente. Butucii Infinity etanșați ermetic, rigizi și durabili sunt alimentați de rulmenți sigilați de încredere. Sunt compatibile cu osii rigide (15x110 mm - față și 12x148 mm - spate). Mecanismul din spate este potrivit pentru capacele bobinei Shimano și SRAM. Această opțiune de proiectare este combinată cu discuri de frână montate pe 6 șuruburi. Kitul include un set de accesorii de montare, precum și supape și spițe de rezervă.
Este de remarcat faptul că profilul jantei este asimetric. Astfel, sarcinile care acționează pe spițele de pe partea de antrenare și pe partea opusă sunt mai echilibrate. Acest lucru permite o rezistență mai mare și o rigiditate laterală crescută a roților.
Descrierea acestui produs a fost tradusă folosind AI. Dacă îl putem îmbunătăți, vă rugăm să ne contactați